Jak jsem dopadl jako učitel #3

Tak je to opět tady, pravidelná sumarizace výsledků mého řádění v roli učitele.
Vše se odehrálo v rámci předmětu PV182  Human Computer Interaction na FI MUNI, tentokráte jsme však měli dvojnásobný počet seminárních skupin, hned čtyři, tedy rovnou polovinu všech skupin v rámci předmětu.

Jak jsem dopadl první rok a co anketa vlastně hodnotí jsem shrnul v příspěvku před dvěma lety. Na hodnocení z minulého roku se můžete podívat zde.

No a k samotnému (průměrnému) hodnocení na moji osobu (maximálně 11 bodů):

  • zajímavost předmětu: 10 b (+1 oproti minulém roku) (fakultní průměr 8 b)
  • přínosnost předmětu: 10 b (+1) (fakultní průměr 8 b)
  • jeho obtížnost: 5 b (-) (fakultní průměr 7 b)
  • náročnost na přípravu: 7 b (+1) (fakultní průměr 7 b)
  • dostupnost studijních materiálů: 9.5 b (+1) (fakultní průměr 8 b)
  • jak učitel učí: 10.5 b (+ 1.5) (fakultní průměr 8 b)
  • učitel jako odborník: 10 b (+1) (fakultní průměr 10 b)

Opět nejvyšší hodnocení v rámci cvičících PV182! :-).

Letošní skupiny byly... úžasné. Nejen přístupem, ale také výsledky.
Nemůžu si pomoct, ale studenti opravdu mají snahu, jde vidět, že to většinu baví a že si to mnohdy i užívají.
Hodně zavládá diskuze, názory, řešení konkrétních situací, moc se mi to líbilo.

A letos je také rekordní počet textových hodnocení (22!), které mě opravdu, ale opravdu potěšily:

Díky moc kluci, bylo to perfektní. Cvičení byly rozhodně jedny z nejlepších, ne-li nejlepší, které jsem na FI zažil. Dozvěděl jsem se mnoho nového o procesu návrhu UI i samotném navrhováni. Jistě budu z těchto zkušeností v budoucnu čerpat. Kromě toho všeho to byla zábava a legrace!! Bez vás by to takové nebylo, Díky!
Konečně rozumně uchopené cvičení. Zatím asi nejlepší, co jsem na FI měl. Mezi těmi všemi teoretickými bláboly konečně něco užitečného.
Skvělý cvičící! Kdo nezažil, neuvěří! Hravým a přátelským způsobem výuky dokáže v člověku probudit opravdový zájem. Hned po prvním cvičení jsem vyráběl papírový iPad z kartonu, nikdy bych nevěřil, že se k něčemu takovému uchýlím. Nemám co vytknout, mohu pouze chválit.
Na cvikach som bol velmi spokojny, super pristup ku studentom a vyuke, velmi dobra forma a napln cviceni. Skratka som rad, ze som si vas dal chalani. Diky moc, bolo to super :) Nejlepší cvičení, jaké jsem zatím na MU měl. Zajímavě pojaté a studenta to baví. Skvěle vymyšleno :) Jedno z naj cvík ;-).
Vynikajúci prístup k cvičeniam, aký som ešte hádam nevidel. Vidieť, že ste boli odborníci z danej oblasti. Bolo radosť chodiť na hodiny.
Balsamiq byl super, moc dobře se mi s ním pracovalo, jenom v některých ohledech je možná až moc "simple". Proti diskusím nemám námitek, zadání od vás bylo vždy jasné a podrobné.
Jejich styl vyučování se mi dost líbil, bavilo mě a myslím, že mi i něco přineslo.
Pochválil bych použití Balsamiqu a příjemnou atmosféru cvičení.
super cvičenia. vždy som odišiel s dobrým pocitom. Balsamiq sa mi páči. možno by som dal do cvičení viac vecí na robenie, vždy mi ostalo dosť času na blbosti :)
veľmi dobré cvičenia, ďakujem
Tato seminarni skupina vedena Mgr. Coufalem a Churym je skvela. Vedena vybornymi uciteli.
Super cvika, jen škoda, že pak už bez hudby ;)
Veľmi zaujímavé a veľmi hravé vyučovanie :) Tie mikulášske čiapky vám obidvom s Jardom pristali.
Díky moc za super cvika. Zjistil jsem, že existuje software na návrh designu webu což jsem doposud dělal jen na papír. Teď všecno dělám v Pencilu :) (mimochodem moc dobrý nástroj a je free!)
Celkově práce v balsamiqu a celkové pojetí bylo úžasné. Studenti tu ukázali svoji kreativitu a upravovali si projekty podle přípomínek, ale nebylo by lepší, kdyby měli povědomí trošku i o standardech v tvorbe UI a pouzivali to pak ve svych projektech. Myslim, ze zminka o CRAP a hodnoceni stranky podle techto kriterii v jednom z cviceni moc nepostaci. Mam na mysli se naucit trosku techniky z praxe se kterou mate s Jardou velke zkusenosti a aby na zaklade techto technik studenti vytvorili svoje kreativni projekty. :)
příjemná komunikace :-) cvičení byla fajn, pohodová atmosféra
Jsem rád, že jsem narazil na tyhle dva pány. Cvičení super, i když by mu určitě prospěla menší kapacita seminární skupiny:). Balsamiq mi přišel taky hodně přínosný. Akorát jak už byly ty úlohy víceméně hotové, přišlo mi, že se dělalo téměř to stejné dokola. Jestli by třeba nestálo zato, přejít zase k něčemu jinému. (Otázka, jestli to jde...) Mimochodem nejtěžší mi přišel hned první úkol :). Hodně mě potěšila/překvapila závěrečná soutěž. Akorát jsem čekal nějaké shrnutí našich prezentačních nedostatků na závěr. Vím, že to není asi cílem předmětu, ale určitě by nebylo naškodu slyšet něco takového od člověka z praxe. Jinak díky za tohle cviko.
Líbilo se mi téma práce, kluci to taky vedli perfektně. Nevím jaké byly ostatní skupiny, ale neměnil bych. To že jsme si projekty projížděli navzájem mezi sebou, bylo taky ideální člověk viděl jiné pohledy na stejnou věc a mohl to případně použít i u sebe. Navíc jak byli ve dvou tak měli více času na každého z nás.
Cvicenia boli velmi dobre, z hladiska odbornosti aj zaujimavosti. Proste dobry predmet ktory da studentom nejake vecne skusenosti do praxe.

Publikováno 15. 02. 2013 21:23, 7842× přečteno


Komentáře /2/

Já napsal:

To bude tím, že máš tak skvělého spolucvičícího :)

Lukáš Churý napsal:

Já: To každopádně! :-)

Přidat názor

  • Opak léta je…?